יצירה מהתערוכה "איליה ואמיליה קבקוב: מחר נמריא" 📷 דור קדמי // יחץ מוזיאון תל אביב

מותגי אופנה מובילים, ובהם קול האן ופורלה, הציעו למנהלי סושיאל ישראלים שת"פ קמפיינים נחשק. במציאות היו אלה האקרים, שתרגיל הבית ששלחו למנהלים כלל הרצה של קובץ שהתגלה כגונבנה, שלא הסתפקה בפרטים אישיים וחשבונות בנק, וניסתה לגנוב גם חשבונות עם תקציבי פרסום בפייסבוק. רן לוקאר ושי ממן ניתחו את המתקפה ופרסמו תחקיר על חבורת גנבי הפרסומות המתוחכמים מוייטנאם


🦻 האזנה לפודקאסט סייברסייבר בכל היישומונים

👁️‍🗨️ הערות התוכנית וסיפורים נוספים באתר

🐦 חדשות סייברסייבר בטוויטר ובטלגרם

🤳 צרו קשר 📧 אימייל 💬🗣️📵 הודעות קוליות וטקסט: סיגנל/וואטסאפ/טלגרם 055-277-6766

🪗 קולות: פרסומת של זיפ; מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה על ריקול בראיון ל-WSJ 🦜 קריינות: גיא גרמן, קרי וויציג סאיי 🎙️ אולפן: שמע 🎛️ עריכת סאונד: גיא גרמן

🥐 סייברסייבר הוא פודקאסט על האקרים ומאפים בהגשת נעם רותם & עידו קינן, ובהפקת פודקאסטיקו (עידו קינן & עומר סנש), מעבדות סייברסייבר לאבז (רן בר-זיק, רן לוקאר & נעם רותם) & חדר 404


🖼️ תמונת השער: יצירה מהתערוכה "איליה ואמיליה קבקוב: מחר נמריא" 📷 דור קדמי // יחץ מוזיאון תל אביב