נהגי קורקינטים חשמליים עם מסיכות קורונה 🖼️ עידו קינן

🛡️ אל תתקינו את אפליקציית "המגן" של משרד הבריאות 🛴 קורקינטים שיתופיים איפשרו לעקוב אחרי הרוכבים 🐱‍💻

יש לנו הרבה מילים חמות למשרד הבריאות על הדרך שבה פיתח את יישומון "המגן", על האנשים שייעצו בנושא ועל שחרורו בקוד פתוח. אבל אנחנו ממליצים להימנע ממנו עד שבעיות הפרטיות המובנות בו ייפתרו.


חסות

מחקר של SentinelOne גילה קשר בין הפושעה TrickBot לבין קבוצת ההאקרים לזרוס, המקושרת לצפון-קוריאה ובין השאר לפריצה לסוני. החברה גייסה לאחרונה 200 מיליון דולר, ועכשיו מחפשת עובדים. להגשת קו”ח >>



הקורקינטים השיתופיים שיתופיים מדי. אמיר שלדובסקי מחברת אימפרבה חקר וגילה שהם חושפים מידע על עצמם, על המפעילים ועל הרוכבים. כאן תחקיר הקורקינטים של אימפרבה, וזה סרטון הדגמה של פירצת הקורקינטים:

קורקינטים של שיאומי היו חשופים לפריצה שמאפשרת האצה ובלימה



חסות


VPN זה חשוב, ו-ProtonVPN הוא שירות ה-VPN האהוב עלינו. אם תיכנסו לכתובת המקוצרת cybercyber.co.il/vpn, על כל רכישה שלכם הבלוג והפודקאסט יקבלו כמה שקלים – דרך נחמדה להגיד לנו תודה.


מזכים

סיבר סיבר? סיברסיבר?? סייבר סייבר?! סייברסייבר! 🐱‍💻 סייברסייבר הוא הסכת (פודקאסט) על האקרים ומאפים 🗣️ מגישים: עידו קינן, חדר 404; נעם רותם, מעבדות סייברסייבר 🔔 קולות: קורונה וירוס / קרדי בי, אליה גרינפלד: הכל קורונה / יותם קונסטנטיני, גמל / acclivity, cc-by-nc, גוגל מאפס, טוסט סיילון / המפץ הגדול; פריצת סאונד לקורקינטים של ליים (כתבה); הדגמת פירצת קורקינטים / אימפרבה; פרסומות ליים, ווינד, בירד; רבע עוף או בורקס / רבקה מיכאלי ויוסי בנאי, איש המרשמלו / מכסחי השדים 🎹 העטיפה המוזיקלית של הפודקאסט מבוססת על הטראק Fauna vs. Killah B – Los Piratas Del Reggaeton (Futuristic Dance Squad Viaba Mashup) by Futuristic Dance Squad (רשיון cc-by) 💵 מוזיקת אייטיז בפרסומות: 80s by Fryc (cc-by) 👨‍🔧 עיצוב סאונד: עומר סנש 🔧 הופק על ידי Podcasti.co – מפיקים פודקאסטים מעולים


📰 חדשות סייברסייבר: @OhCyberMyCyber 📫 כיתבו לנו אל cyber@cynbercyber.co.il